Werkwijze

STAP 1 – EERSTE CONTACT

Telefoon : (+32) 013 44 10 47 of per mail info@servimac.be

U geeft ons een duidelijk beschrijving van de fout.

Is dit een gekende of veelvoorkomende fout, kunnen wij U onmiddellijk een prijsindicatie geven. Bij een onduidelijke of niet gekende fout kunnen we U een prijsofferte maken.

U wil het toestel laten herstellen of een prijsofferte ? Servimac zorgt ervoor dat het toestel wordt opgehaald.

.

STAP 2 – OPHALEN VAN HET TOESTEL

Servimac geeft GLS de opdracht het toestel op te halen. Meestal wordt het de dag na opdracht opgehaald. Het toestel brengen, kan enkel na telefonische contact.

Het toestel verzenden – wat bijvoegen ?

  • navigatie of dvd
  • document met korte beschrijving van de fout en contactpersoon
  • code van het toestel
  • het toestel schokvrij inpakken

.

STAP 3 – HERSTELLEN EN/OF PRIJSOPGAVE

Bij aankomst wordt het toestel grondig gecontroleerd, hersteld of een prijsofferte gemaakt.

Ligt de prijs hoger dan eerst werd vastgesteld of het toestel is onherstelbaar, wordt u telefonisch gecontacteerd. Wij kunnen dan het toestel vervangen of ruilen. Dit is echter niet bij alle types toestellen mogelijk.

Elk toestel heeft 1 jaar garantie bij herstel, ruil of verkoop.

.

STAP 4 – DUUR VAN DE HERSTELLING

Een ontvangen toestel dat in eigen atelier herstelt kan worden, trachten wij binnen 1 a 2 werkdagen retour te zenden. Toestellen die bij fabrikant of merk moeten herstelt te worden, kan de wachttijd 10 to 15 werkdagen bedragen.

Servimac stuurt u het herstelde toestel terug via GLS, dewelke het de dag nadien levert of, op aanvraag en u overdag niet aanwezig bent,, via Bpost. U heeft dan 7 dagen de tijd om het toestel op te halen in uw postkantoor.